/ Allmänt /

Hatar att städa!

Hej!

Precis hemkommen, eller kom hem för ca 30 minuter sen kanske. Jag och mamma har vart och städat hela vår gamla lägenhet och tömt den sen klockan 10.00 sen i morse. Vi trodde seriöst att vi aldrig skulle
bli klara, men vi gjorde det. Det tog tid, väldigt lång tid men nu slipper vi tänka på det. Min låtsaspappa
Magnus kom också och hjälpte till mot slutet, han och min låtsasbror hade varit på begravning under dagen... <3 

Vi var tvungna att bli klara med städningen av lägenheten idag för mamma och Magnus åker till Thailand tidigt imorgon med våra vänner Erik, Ullis och Oskar. Jag stannar hemma med Selma, vår cocker spaniel.
Det ska bli mysigt! Jag har tyvärr inte hunnit att rita något eftersom jag inte vart hemma nånting alls typ. 
Men imorgon hade jag tänkt att försöka göra klar Larven.

Nu ska jag nog sätta på en film och bara slappa, helt slut i kroppen.

God natt <3