/ Allmänt / WIP - Work In Progress /

Vad passar bäst?

Förstår inte varför det är såhär, har inte ritat på hela dagen typ, men nu på kvällen sätter jag igång - när jag måste sova för att inte vända på dygnet helt och hållet.

Men iallafall så är jag faktiskt nästan klar med islandshästen och jag tänker slänga ut en fråga till er också. 
Vilken bakgrund ska jag ha på den här hunden? Vet inte om det passar med grönt.
Det får inte vara för ljus bakgrund, vitt går inte alls. Det måste vara en färg jag kan arbeta ifrån och bygga upp
hela hunden. Det är svårt att göra vita hundar på en vit bakgrund... ;-) 
 
Kanske lite bokeh skulle vara fint i bakgrunden. Bokeh är när det är massa "prickar", vet inte hur jag ska förklara. Google is your friend ;-)

Så kommentera gärna här, skriv vilken bakgrund du tycker skulle bli bäst!

 
#1 / / Evelina Berger :

Någon typ av rosa hade varit fint. 😍

Svar: Ja det skulle det nog vara! Får se vad det blir för färg haha :D
Johanna Olsson