/ Allmänt / Tävlingar /

Vinn ett porträtt!

 

Vill du vara med och tävla om ett DIGITALT porträtt på ditt djur, av ett värde av 1000kr, helt gratis? 

Då ska du göra såhär:
1. Dela min blogg på facebook.
2. Kommentera under detta inlägg när du gjort det som står ovan.
3. Vänta tills jag utsett en vinnare.

Jag kommer att lotta ut vinnaren, kommer då att mejla vinnaren. Därför är det viktigt att skriva din mejladress, så jag kan få tag på dig. Jag kräver även ett bra foto på djuret med bra skärpa, där man ser detaljer osv. Porträttet skickas till din mejl, alltså inte i brevlådan.

Lycka till! Jag utser vinnaren den 1 mars.

Har du problem med att dela sidan? 
Kopiera länken och sätt in den på facebook:
 http://johannaolssonss.blogg.se/2016/february/vinn-ett-portratt.html

 

#1 / / Evelina Berger:

Jag har delat din blogg och håller tummarna!😊

#2 / / Rebecca karlsson:

Har nu delat din blogg och hålet tummarna på att jag vinner när ekonomin säger ifrån :)

Svar: Din mejladress också! :-)
Johanna Olsson

#3 / / Anonym:

Klart. :) hihi

Svar: Din mejl behövs! :-)
Johanna Olsson

#4 / / Camilla Kilpeläinen :

Vet inte hur man skickar här men provar. Har iaf delat :)

#5 / / Jenny Emilsson:

Har delat och sitter nu och håller alla tummar och tår! :)

#6 / / [email protected]:

Gillat och delat och vi håller tassar för att vinna ett fint porträtt för porträtt gör du så fina.

#7 / /

Delat på fb 😊

#8 / /

Delat OCH gillat 😊

Svar: Din mejladress behövs också :-)
Johanna Olsson

#9 / / Hanna Ivarsson:

Delat :) har följt din facebooksida i snart ett år, kul att du har en blogg nu! :D kram!

Svar: Kul att höra! Behöver din mejladress också. Kram :-)
Johanna Olsson

#10 / / [email protected] :

Har delat och hoppas på tur :) kan inte infoga en bild dock, men om jag vinner skulle jag vilja ha ett porträtt på min Golden hane som tyvärr inte finns mer♡

#11 / / Marianne Eriksson:

delat & gillat <3
Din FB-sida är så bra, följt den en längre tid. Kul att du nu också har en blogg. Hoppas såklart på tur

#12 / / Kerstin, Nilaq och Frans:

Har delat, hoppas på ett porträtt på Frans =)

#13 / / Marion Jegefalk Björn:

Jag har delat och nu håller jag tummen hårt!

Svar: Din mejladress också! :-D
Johanna Olsson

#14 / / Marion Jegefalk Björn:

Woohoo! Delat och håller tummen.

#15 / / Anonym:

Nu har jag delat, håller tummarna nu!

Svar: Din mejladress!
Johanna Olsson

#16 / / Victoria Gustavsson :

Delat:) Håller tummarna nu! [email protected]

#17 / / Anonym:

Delat på Facebook och håller tummarna att vinna. Har en ett så fint porträtt gjort av dej på min ena hund och hade varit kul att ha på min andra oxå.

[email protected]

#18 / / Anonym:

Jag delar och skulle gärna ha min älskade prick avbildad 😊

#19 / / Anonym:

Jag gillar och delar! Skulle vara kul att få min älskade prick avbildad 😀
Mvh Tina

#20 / / Anonym:

Har delat din blogg, fyller år den 4:e så skulle bli en uppskattad födelsedagspressent.
[email protected]

#21 / / Anonym:

Klart,
[email protected]

#22 / / [email protected] :

Har delat och gillat:) men min mejl krånglar så om du behöver ta kontakt med mig är ett meddelande på fb säkrast. Får oftast mejlen men de kommer inte alltid fram. Isabel Von Krusenstierna heter jag på Facebook:)

Svar: Bra att veta, tack :-)
Johanna Olsson

#23 / / Anonym:

Jag har delat, [email protected] 😊

#24 / / Linda Veirud:

Delat o hoppas på ett porträtt av min lilla diva! 👍😻

#25 / / Anonym:

Har delat 😊

#26 / / Anonym:

Delar o håller alla tummar nu :)
[email protected]
Har ett gult sto som vill förevigas på en bild av dig😍😍😍
Kram bella o isold

#27 / / Jennie Parneryd:

Delat =)

Håller tummar! ([email protected])

#28 / / Anonym:

Delat din blogg och hoppas på vinst på min fina Lorry 5 som hastigt gick bort i sommras

Svar: Din mejladress behöver jag också 😊
Johanna Olsson

#29 / / Anonym:

[email protected] har delat och hoppas

#30 / / Desiree Sesö :

Delat :) hoppas på tur🍀

#31 / / Helene Sesö :

Delat hoppas på tur :D

Svar: Behöver din mejladress också!
Johanna Olsson

#32 / / Anonym:

Delat och hoppas min Loke vinner 😀
[email protected]

#33 / / Lena Manneby:

Gillat o delat 😀👍

#34 / / Emil Visone:

Delat och klart! Håller tassarna.

#35 / / Hanna Närhi:

Har delat och vi håller alla tummar o tassar :)

#36 / / Hanna Närhi:

Har delat och vi håller alla tummar o tassar :)

#37 / / Jonna Larsson :

Klart! Hoppas att jag vinner ett porträtt på min ponny :)

#38 / / Christian Schale:

Är naturligt med och tävlar! Min sons hamster heter Max Maximilian och är vår ögensten :) Har naturligtvis delat :)

#39 / / Titti skarp:

hej
jag är med och hoppas på tur
Titti

#40 / / Annica:

Har delat din blogg på min fb Annica Beda Nilsson

#41 / / Matilda Gunnar:

Jag är med :)

#42 / / Sirkku Hyyppä:

Delat och hoppas på tur! 👍🏼

#43 / / Carina Gerdin:

Jag är med <3 Har delat till min fb.sida Carina Gerdin.

#44 / / Rikard:

Gillat och delat.

#45 / / Sara:

Nu har jag delat din blogg på facebook! Håller tummarna att jag vinner nu då! :D

#46 / / Ida:

Har delat din blogg och håller tummar och tår

#47 / / Ida:

Hej har delat din blogg håller nu tummar, tår och tassar.
[email protected]

#48 / / Annika S.:

Har delat din blogg på min fb håller Daffi`s tassar nu.

#49 / / Emma Edin:

Klart! 😋

#50 / / Anonym:

Har delat din blogg och håller nu tummarna för att just jag ska vinna! 😍

#51 / / Lina :

Har delat din blogg och håller nu tummarna för att just jag ska vinna! 😍 (glömde namn och e-mail på kommentaren ovanför så ta bort den kommentaren)

#52 / / Åsa Mäkitalo:

har delat din blogg och hoppas på tur :)

#53 / / Anonym:

Delat och önskar mig vinna ett porträtt av dig på min fantastiskt vackra Chilli 🐾💕mvh. Ylva Lagerberg Veckholms Säby9 74599 Enköping

#54 / / Anonym:

Delat din blogg och önskar vinna ett porträtt på min fantastiskt fina Chilla🐾💕 mvh. [email protected]

#55 / / Linn Sundström:

Delat på min facebooksida, gjorde det offentligt också så att du ser! Hoppas vinna ett fint porträtt på min äldre cocker spaniel Alfons <3

#56 / / Marion:

Glömde visst mailadressen, trodde det kom med eftersom vi bloggar från samma portal. :)
[email protected]

#57 / / Amanda:

Delat under namnet Manda Nysson!

[email protected]