/ Allmänt / WIP - Work In Progress /

Blir väldigt dyrt haha!

Det är ju stor skillnad att teckna på ett papper och i datorn. 
Gjort ett liknande inlägg förut, men då tog jag bara upp "fördelarna" med att rita i datorn och det finns egentligen bara fördelar. Men ibland är det bara skönt att ta fram ett papper och blyertspennorna och bara rita, slippa titta in i en datorskärm ;) Svårt att förklara hur jag menar.

Men har precis börjat med en annan häst, i blyerts, inte jätte superdetaljerad, men man ser ändå att det är en häst. Gör det här dels för att det kan bli lättare att hoppa in i det "digitala" och börja rita i datorn igen, har svårt ibland att bara börja med saker man inte tycker är kul ibland. Så gör något jag är "duktig" på och känner mig bekväm i så kanske jag tycker att det blir roligt att teckna igen :) 
 
Måste ändå säga att blyerts är det bästa att skapa med tycker jag. Har testat så ofantligt mycket pennor och
färger att rita/måla med - men jag återvänder alltid till blyerts igen. 

Sen tröttnar jag på blyerts och sitter som en dåre framför datorn/mobilen och letar efter nya pennor eller färger att testa. Klickar hem det jag vill ha och håller på ett tag med de nya pennorna/färgerna - sen blir det blyerts igen när jag tröttnat på det "gamla"... hehe...
Kan ju säga att det blir väldigt dyrt att hålla på som jag gör.

Men vad gör man inte för att ha kul?! :D 

Det är på ett A3 papper jag ritar på :)