/ Allmänt / WIP - Work In Progress /

God natt!

Jag hoppas kunna bli klar med den här på fredag, får jobba lite snabbare tror jag.
Hann en hel del idag, har inte suttit och ritat hela tiden - därav att jag inte kommit längre än vad jag gjort. Men det är riktigt kul att arbeta såhär i datorn, man kan verkligen zooma in och jobba på de minsta detaljerna. Det tycker jag om!

Jag har även hittat en jätte duktig tjej som ska hjälpa mig med designen här på bloggen också, men måste vänta tills Filur blir klar. Tänkte han skulle få pryda headern :-)

Nä, nu ska jag hoppa i sängs. Vi hörs imorgon.
Kram!
 
 
#1 / / frida:

Vad duktig du är! :D
Jag personligen hade aldrig haft tålamodet hihi :D

Svar: Åh tack snälla! :-D Jodå, du kan nog, man måste träna lite bara! Måste passa på att säga vilka fina kaniner du har. Har själv en dvärgvädurstjej, hon fyller 1 år nästa vecka <3
Johanna Olsson