/ Allmänt / WIP - Work In Progress /

WIP - Islandshäst

Hej! Mitt första inlägg på min nya blogg. Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Bloggen kommer väl mestadels handla om min konst, och lite av mitt privatliv.

Det var säkert 4-5 år sen jag ritade i datorn, då var jag inte alls duktig men då tyckte jag att jag var ganska duktig, haha. Det var i föregår jag började att rita i datorn igen faktiskt, riktigt kul. Tanken var att jag skulle börja göra serier, men det gick inte som jag hade tänkt mig så jag "gav upp". Kanske återgår till det senare...

Men nu håller jag på att rita en väns fina valack, en islandshäst.
Om ni vill kan ni gå in på hennes blogg och följa hennes liv med sin häst: http://eliinolssons.blogg.se/
Den här teckningen är riktigt rolig att göra! Vill bara fortsätta men eftersom klockan är väldigt mycket så måste jag gå och lägga mig.

Vi måste flytta ut allting ur vår gamla lägenhet, eftersom vi flyttade till ett radhus för några månader sen.
Så nu har vi att göra imorgon, haha!

God natt! 
 
#1 / / Elin:

Tack för länken! <3 Fin blogg :)

Svar: Det är så lite så! <3 Tack snälla fina du :-)
Johanna Olsson